Přestěhovat byt či rodinný dům je bráno jako jakýsi náročný, nicméně obvyklý proces. Prostě přijedou velká auta, z nich povyskakují obrovití, vytrénovaní chlapíci a už to frčí. Po nějaké době se začnou jako mravenci trousit, obtěžkání krabicemi, balíky i nábytkem do skříní automobilů, aby zase, na lehko, zmizeli v útrobách domu. Až vše vynesou a nabalí do vozů, automobily odjedou a je konec. Někde, na jiném místě vše zase vynosí do určeného bytu a konec akce je už definitivní.
Jenže u firem je ten proces stěhování trochu rozsáhlejší. Nestěhuje se jen nábytek, o který v podstatě až tak nejde. Nejdůležitější je, přestěhovat všechny doklady, dokumenty, složky i šanony tak, aby ihned po nastěhování byly zpátky na svých místech a firma mohla navázat na svou práci bez vážnějších komplikací a prodlevy.
Z toho vyplývá, že úspěch přestěhování firmy není až v tom, že se, se vším všudy přestěhuje, ale v tom, že bez zbytečné prodlevy může navázat na práci, vykonávanou na předchozí adrese. A o to se musí postarat spolehlivá stěhovací firma.
Stěhování v Praze 6 https://stehovani-mamut.cz/stehovani-praha/zajistime-pro-vas-vse-co-potrebujete/ a samozřejmě nejen v této části hlavního města, ale dá se říci po celé republice, řeší firma Mamut s.r.o., která má s touto činností obrovské zkušenosti, získané při stěhování desítek a stovek domů, bytů i soukromých, či státních firem.
Tato firma má zaběhnutý systém, ve kterém pověří jednoho člověka celou zakázkou. Ten člověk, manažer zakázky, odpovídá za vše. Od zabalení všech věcí, demontáž počítačových sítí, demontáž rozměrného nábytku, tak aby se umožnila co nejjednodušší manipulace. Nejdůležitější operací je ale ono balení. Balí se šanony, balí se složky. Aktuální i archivované. Vše se ukládá do krabic, a označuje štítkem, který na novém místě napoví, kam tyto věci patří a kam se musí uložit.